Egy ügyviteli rendszer használhatóságát nagymértékben meghatározza a könnyű kezelhetőség, amely azomban nem mehet az adatbiztonság és a rendszer tudásának rovására. Az, hogy egy program mennyire könnyen kezelhető, elég szubjektív dolog, mivel ami az egyik kezelőnek könnyű az a másiknak nem. Az általunk kínált ügyviteli rendszerekben a könnyű kezelhetőséget az egységes táblázatos adatbevitel, az egységes bizonylatkitöltő mechanizmus és az összetett ügyviteli folyamatok modullal való összefogása biztosítja. A táblázatok kezelése (adatbevitel, új sor létrehozása ill. törlése, adatkeresés) az alap windows-billentyűkkel (nyilak, insert, delete, enter) nem igényel magas szintű számítástechnikai ismereteket. A bizonylatkitöltési ablakot, a bizonylatolási alapelvet követve, miszerint minden bizonylatnak van fejléce, tételei és lábléce vagy egyéb adatai, egységes uniformisba öltöztettük. Azt, hogy milyen bizonylatot készítünk, annak neve, a bekért adatok és a rá ható paraméterek határozzák meg. Pl.: A kimenő számla készítése abban különbözik a bejövő számla rögzítésétől, hogy a bejövőn meg kell adni a bizonylatszámot, a kinenőn meg tilos módosítani azt. A pénztárgépes nyugta rögzítése például abban tér el mindkettőtől, hogy nem kötelező megadnunk partnert, dátumokat, rárakódó költségeket, stb. Így a legegyszerűbb és a legösszetettebb bizonylatkészítés is megvalósítható. Bizonyos, egy ügyviteli munkafázisba tartozó bizonylatműveletek készítését a gyorsabb és pontosabb adminisztráció érdekében modulok fogják össze, melyek hatalmas mértékben megkönnyítik az adott területre háruló feladatok elvégzését.