Számlázó és készletnyilvántartó rendszerek egyedi igények szerint.

call-center-outsourcing

Előfordulhat, hogy kérdései merülnek fel a szoftver használatával kapcsolatban, vagy bizonytalanná válik egy modul vagy eljárás használatakor, esetleg hibát vétett és megoldást keres annak kijavítására, vagy csak ügyviteli tanácsot szeretne kérni. Ezekben az esetekben a használati útmutató nem nyújthat elég gyors és hatékony segítséget. Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 9.00 – 17.00 között áll ügyfeleink rendelkezésére azzal a céllal, hogy a telefonon keresztül lehetséges legnagyobb hatékonysággal segítse az ügyviteli rendszer használatát.Ügyfélszolgálati csomaggal nem rendelkező ügyfeleink számára ez a szolgáltatás nem érhető el, a szoftverrel kapcsolatos igényeiket e-mailen vagy faxon juttathatják el az ügyfélszolgálat részére.

DEMO – program igénylése

Kapcsolattartó neve (kötelező)

Vállalkozás megnevezése(kötelező)

Telefonszám(kötelező)

Email cím (kötelező)

Vállalkozás leírása

Szoftverrel szemben támasztott követelmények

Bemutató helye

Ellenőrző kód
captcha

TÁVOLI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS